انواع شعر
انواع شعر

لیکک


  ای بهترین بهانه برای دلتنگی هایم آیا روز تولد دوستی هایمان را به یاد داری؟

         همان روزی که همچون پیچکی به دیوار های کاهگلی قلبم پیچیدی...

               من تمام لحظه های با تو بودن را به یاد سپرده ام...

 

 

                          ریزش قطرات بلوری باران همچو نوایی خوش آهنگ

                            دشت امید را تازه می کند و شب چهره زیبای تو را

                            در دل آسمان خواب میگیرد دل کوچک من به شوق

                            حضور مهتابی ات می تپد و نوید دیدار می دهد

         تا لحظه ای که زنده هستم و نفس می کشم وجود گرمت را فراموش نخواهم کرد

                                                 وجودت را پاس می نهم...

       

                                       

      تو را به خاطر تمام خوبی هایت می ستایم

                 تو شیرین ترین خاطره ای هستی که تا ابد بر صفحه دلم نقش بستی

        و مهربانترین هدیه خداوند به من

                  چرا که چشمان عاشقت لحظه به لحظه این حقیقت زیبا را ابراز می کند

          

       زیباترین گلهای دنیا را در یک دسته

                  مناسبترین واژه های مهربانی را در یک کتاب و

                               قشنگ ترین ماهی های جهان را در یک آکواریوم بزرگ

                                                                              تنها نثار مهربانی چون تو می کنم

         عزیزم یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا بپذیر

 

                                                           عزیزم عاشقانه دوستت دارم

           

                                          همراز لحظه های دلتنگیم...

                         خنده های گرم و دلنشین تو را بر لبانت می خواهم

          تقدیم به تو که یادت در فکرم و عطر تو در میان لحظه های زندگیم ماندگار است

                     از خدا می خواهم ذره ذره وجودم را فدای وجودت کند

                                بهترین صدای زنذگی من تپش قلب توست

 

 

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
WWW.MANOCHERDARESH@YAHOO.COM

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انواع شعر و آدرس manocherdaresh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر
ردیاب خودرو

 

 

داستان کوتاه سه پیرمرد
پدری به پسری گفت ....
چند جمله عاشقونه
دوستت دارم پدر.....
یه دوست پسرهم ندارم.......
شعر های در باره مادر
داستان جالب کلاه فروش

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 57364
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1